Translate

tisdag 11 maj 2010

En vacker plåtask...

...hittade jag hos CECILIAS KURIOSA.

Den passade bra i mitt rostiga stilleben på mormors gamla träkista i vårt uterum. Jo, vi har tänkt att måla väggarna nu i vår, för det behövs verkligen!(Men visst passade det in med lite sliten bakgrund just till detta arrangemanget?...)

Jag vill bjuda på lite nostalgi med mina inramade datagrafiska fototryck, som är tryckta i numrerade upplagor, och är till salu, eller vill jag idka byteshandel om någon är intresserad.
Tavlorna har jag kallat för "Snödroppsvår", "Violsko2" och "Sittvagn".
Prisföreslag: 300:- inramade 13x18 format+frakt.
Den som är intresserad kan maila mig på annam.nyponet@live.se
Rosiga tavlor finns HÄR.
Ännu fler tavlor HÄR och HÄR och HÄR.

Ute knoppas det - trots att det är lite kyligt i vinden - och både katt och människa tycker om att ligga och njuta av blomningen i rabatterna.

Ha en skön KristiHimmelsfärdshelg!
hälsn
AnnA

5 kommentarer:

AnnCharlotte sa...

Ja nu njuter man.....

Hannele på Hisingen sa...

Vilka härliga kannor, gamla vackra burkar blir man glad av.

Margot sa...

Visst njuter man nu när den ena växten efter den andra börjar blomma!
Söt plåtask du hittade!
Ha en trevlig och skön långhelg!!
//Margot

Annika Christensen sa...

Jag skulle kunna ha tusen sådana askar och 100 rostiga saker..
Hoppas vi ses på lördag det hade varit så skoj..
annika

Anjas Hill sa...

Vilken fin ask! Tur är för mig att jag har så många prylar att jag behöver inte en enda till och kan köpa växter istället;))))!/Anja