Translate

torsdag 23 juni 2011

Närkontakt...


...med klätterhortentians doftande blommor...


...och med ögon känsliga för grönt...daggkåpa och hosta...


Clematis Recta, tror jag det är, så rikblommig och flirtande med en 'Rose de Recht', som är mig extra kär, då jag fått den som stickling av en forumist. Fler rosor i midsommartid finns HÄR.


De sista pionerna i vår trädgård blommar eller är på väg att slå ut.


Vår gamla kisse ligger på gräset och myser och tittar upp mot skyn. "Hm...Hur kan midsommarvädret kunna bli?"








TREVLIG MIDSOMMAR!
hälsn
AnnA
PS! Jag har varit dålig på att besvara kommentarer den sista tiden, och när jag försökt har det varit något tekniskt som gjort det så komplicerat att jag givit upp.DS.

4 kommentarer:

Suss o Kai sa...

Trevlig midsommar Kram Suss

Berit sa...

Jag önskar dig en helt underbar midsommar!!

Knatten sa...

Vilken härlig bild på katten. /Knatten

mormor Hannele på Hisingen sa...

skönt att sätta sej i gräset ibland.