Translate

lördag 26 maj 2012

Mother's Day - Mors dag...

...och min dotter och min äldsta son överraskade med en färgglad...
...and my daughter and my eldest son surprised me with a colurful....

...rosenbukett.
...bunch of roses.
Jag funderade på något vitt att fotografera och visa upp, men så här glatt och blommigt är ju härligt, och titta: någon ville vara med i mitt kreativa skapande...
I had plans for some white arrangements in our garden, to taken photos of, and show here - and look who is visiting my flowerarrangement... 

...lade sig ibland bildkompositionen - den lilla Lizakatten.
...the little curious Miss Liza.

Den vita buskpionen blommar med så pass många blomster på busken, att jag kan...
The white treepeony is flowering in our garden, with alot of flowers...
...unna mig att offra tre stycken till en vas.
...enough to cut three of them to my photos.

Jag önskar er alla en fortsatt skön pingsthelg, och glad morsdagshelg!
NJUT i er trädgård!
hälsn
AnnA
Rejoice in your garden&
have a nice weekend!
Best wishes,
AnnA
PS!SaturdaySHOWOFF hos Håkan HÄR.
SaturDaySHOW OFF by Malevik HERE
DS.

1 kommentar:

Susie på Stjärnarve... sa...

Vilken underbar - och härligt färgglad - rosenbukett!