Translate

måndag 1 februari 2010

MosaicMonday: Sunshine to...

...to all the frozen souls in the cold winter...

...with a bunch of colourful ranuncles, oranges,lemons and other fruits: for the heart and for the health.

And for people, interested in my person, you can go and read about Björgs presentation of me HERE.
Many THANKS for the nice words, Björg!And for people, who not found her very interested blog yet, lets take a look!

Have a nice mondayevening and a nice week!(:

AnnA

To see more mosaics go to MARY with the blog "Little Red House", and this Mosaic Monday she is showing us a mosaic with a celebrating theme with some sweet tasts. Yummie, yummie!

13 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Dette hadde jeg ikke regnet med. 10000000000 takk!
Som jeg har skrevet under innlegget mitt om farver, gult: Safrangult eller farven på munkenes kapper, er den vakreste farven jeg vet om (men jeg har svært få klær i den farven).
Takk nok en gang, for hva du har skrevet og gitt oss av roseopplevelser på bloggen din.Flere roser skal få plass i rosebedet mitt til våren takket være dine bilder!

Vilt og vakkert sa...

PS Det ante jeg ikke - at det var sider for mosaikkbilder også - jeg har jo kalt dem collage, kjært barn... mange navn! DS

K Soucy sa...

Beautiful! I love ranucles.

Mary sa...

Oh Anna, this is so very bright, cheerful and beautiful for a cold winter's day! thanks for sharing at MM. :)

Ingalill sa...

Härlig mosaik, tufft att det är frukter bland blommerna :)

AnnCharlotte sa...

Härliga vårblommor...färgerna känns tillochmed lite somriga ;)

NinaH sa...

Uhm så varm jag blev! Direkt!;-)
Blått i förra inlägget och gult i detta.... Är det enbart för att vi är svenskar som båda dessa färger gör oss så glada?!;-)
Och såklart Anna att det måste bli besök i sommarens trädgårdar- när de nu är så nära!;-)

GardenOfDaisies sa...

I love the way the shape and color of the flowers and cut fruit mirrors each other.

Maggie sa...

A well blended and put together vignette of bright citrusy colours makes for a wonderful mosaic.
Have a great week,
~Maggie~

Gela sa...

Vad glad jag blev av att titta på dina bilder. Lite färg piggar upp. Ha en fin kväll/Gela

elle-melle sa...

Ranunkler er bare SÅ nydelig!
Jeg har hatt planer om å skaffe meg dem i hagen i mange år nå, men ennå er de ikke kommet inn her. Kanskje i år?

Viola sa...

Hej igen, kan inte säga exakt, vill inte stå och packa in i bubbleplast och wellpapp... men någonstans mellan 80-150 kr i frakt om det är 4 st koppar och kanna...kram

Bea sa...

Härligt collage, rena vitamininjektionen såhär i vintertid :)
Kram /Bea