Translate

måndag 1 september 2014

FOTOUTMANING vänner emellan: Min sommar


Jag hittade en fotoutmaning hos MARIA O med temat "Min sommar".
Denna sommaren visade upp sig med tropisk hetta och varma bad i havet - ja havet är och havsblänk är mycket av min sommar. Lite glad rock'nroll en varm sommarkväll på en trång kvarterskrog, det skånska landskapet, och så blomning på åkrar och i trädgårdar.
Den blå skymningsbilden är från Inkas blomsterdunge, dit de blev många besök i sommar.
(För er som ännu inte besökt Inka, har hon säsongsfinal till helgen.Läs mer HÄR)


Lite sorgligt denna sommar är att vår gamla kattmadame for till sin katthimmel i början på sommaren.
Hon var gammal - säkert 100 kattår - men vi saknar henne ändå, och trädgården känns lite tommare utan hennes närvaro. (Fast vi har vår kattkavaljer kvar i livet.)


Glädje och fest när den unga damen for på studentbal i början på sommaren. Givetvis skulle hon åka i fin bil med.


Och så alla dessa blomster, buketter och arrangemang, som är så mycket sommar och lika mycket mig.
För att se fler tolkningar på temat gå HIT.

Ha en fortsatt skön vecka&
NJUT i din trädgård!
hälsningar
AnnA

3 kommentarer:

LV sa...

AnnA, I am late, but so nice seeing your lovely presentation. I think of you often and try to keep in touch via the blog. I am well and trust you are too.

Annika Christensen sa...

Vilken härlig sommar du har haft!!!
Ses imorgon.
Allt gott
Annika

Flower of Fame sa...

Vilka härliga sommarbilder. Kram Pernilla