Translate

fredag 10 april 2009

Långfredagsslut


WRAMSG
Format: 18x24




TWIST
Format: 18x24




SUFFRITCOSA
Format: 18x24




PIGROMANTIKOVAL
Format: 13x18




PIGROMANTIKFÖNSTER
Format: 13x18




PIGROMANTIK
Format: 13x18




PIGROMANTIK2
Format: 18x24





Snart är denna dagen slut... Idag, efter arbetets slut gick min arbetskamrat Christian och jag en runda på byn och tittade runt på en del av utställarna i årets upplaga av konstrundan. Det kryllade av människor i Åhus, och solen sken, fast det var lite kallt i vinden.
Enligt Mattias på "Pråmen" hade det varit gott om folk i rörelse och tittat, och det är ju kul.
Här är lite bilder till, som jag vill visa upp. Jag kallar dem för datagrafiska fototryck, dvs, jag har fotograferat, redigerat i datorn, och sedan tryckt ut bilderna på akvarellpapper.

Inga kommentarer: