Translate

torsdag 9 april 2009

Datagrafiska fototryck


KORGSV
Format: 13x18



KORGSTOLSBUKETT
Format: 30x40



KORGOVAL
Format:21x30



KORG
Format:21x30



JULIBUKETT
Format:18x24



GERTRUD JEKYLL
Format:30x40, 13x18


Idag har jag och maken hängt och ställt tavlor i fönsterna till "Åhus Guldsmedja", och jag blev nöjd med resultatet. Dessvärre upptäckte jag här hemma att jag råkat skriva fel adress till denna blog på kontaktpapperna, så detta måste jag ändra på, och lägga dit nya papper dels på "Pråmen" och där i guldsmedsaffären, så fort som är möjligt.
Jag vill också rekommendera ett besök hos Sven&Eva på Åhus Guldsmedja, på Köpmannagatan i Åhus.De håller en god kvalitet på sina varor till bra pris och ger god service till sina kunder.

Här är ett axplock av mina datagrafiska fototryck. Jag printar ut dessa på akvarellpapper av passande gräng, så resultatet på skärmen är inte riktigt detsamma som i verkligheten. Det blir en mera grafisk look utskrivet på papperet.Och alla bilder är från trädgården.

Inga kommentarer: