Translate

lördag 2 januari 2016

Ett nytt år...


...har börjat, och jag samlade ihop foton från 2015 års blomsterarrangemang, för att göra en fotoalmanacka till året 2016.
Det var ju inte helt enkelt att välja bland mängden av foton, och så skulle fotona helst vara i liggande format, för bäst resultat.


Jo, det blev en hel del över, för jag är rätt så aktiv med kameran(viskar: det finns ännu fler kvar i bildbanken...) och jag tar rätt så många i stående format.


Jag passade även på att göra en almanacka med landskapsbilder, och tja: något foto med mig själv och maken kom också med.


Givetvis blev det en hel del bilder över där med, både här till collaget och för kommande projekt,...


...och apropå kommande projekt och kommande vyer; eftersom sonen beger sig västerut - mot Götet - ser jag fram emot att besöka närliggande vyer detta år, med min kamerat.
So goodbye Rosenlund, Tokeryd och Gränna - and here I come Göteborg!


Med detta och med mina härligt blommande amaryllis vill jag önska er alla
Ett Gott Nytt BloggÅr!
Tack för alla goa kommentarer och besök, och välkommen åter!
Och var rädda om er!
Och sist men inte minst:
NJUT i din trädgård!
Hälsningar
AnnA(som from NU ändrat sign på sina foton - tyckte det andra var lite väl tråkigt...)
Ha det! 
...och hälsa gärna på hos HÅKANS bloggpartaj med filmvisning HÄR.

2 kommentarer:

LV sa...

AnnA, another master piece. You no doubt live in an area next to paradise. Most importantly, I got a wonderful surprise this week. You are so special, kind, and thoughtful. I love the heart string so much. Treasures like this are priceless. The candy was heavenly.I could have eaten a dozen. I cannot find the right words to share my feelings, but I am honored and very touched that you remembered me this way. Thank you ever so very much. May the New Year fill your life many, great blessings and good health.

Charlotta sa...

Vilka härliga collage! Att ha dem i almanackor är att skapa glädje varje dag. :)