Translate

måndag 19 november 2012

Frostig måndagsmorgon...


...och ledig efter att ha jobbat helgen.
Trädgården har gått i vila...


...men alla bilderna på sommarens blomning finns kvar på min näthinna och  i mina hårddiskar.




 Vackert silvergräs...



...och löven faller ett efter ett.

 Samma plats i juni vid pionblomningen.










 Silvriga fröbehållare,...


... vajande färgglada vallmor i somras.



Höstens sista ros är en 'Bonica', som fått plats hos mitt hjärta på min rullebör.(Rullebören finns HÄR)
Jag önskar er alla en skön vecka!
Och solen lyser och himlen är blå - kanske lite mer trädgårderande att göra under dagen?
hälsningar
AnnA

5 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Låter som en mycket skön dag. Jag tycker det är vilsamt att vara ledig när alla andra jobbar. Har inte så mycket mot helgjobb.
Och som alltid, jättefina bilder!

Suss o Kai sa...

Vist de är vackert med frost :) men när du visar sommarbilder oxå så är valet lätt :) man vill ha vår o sommar nu :) Kram Suss

Unknown sa...

Vilka fina silverfrostiga frökapslar! Ja, allt hos dig är vackert:)
Kram!

Monica Söderström sa...

Vackra bilder du tar! jag hittade din blogg tack vare Coral Charm-bilden på FB. Den har kommit upp på min önskelista!

Knatten sa...

Så underbart härliga bilder i det grå november. Kram på dej o hela din familj. /Knatten