Translate

söndag 10 juni 2012

Mystik...

 ...över Ale stenar...

 Aha...

 ...segelflygare...

 ...längs med...

 ...den branta...


...kustlinjen...


 ...med vidunderlig utsikt från kanten....


...och vattenblänk nederst.


 Annat flygande som sågs på ängsmarken var en vacker blåvinge.


 Idisslande, behornade ko(n)versatörer till eventet låg förnöjt i det skånska landskapet.


Annat på höjden med härlig rosdoft, sågs tidigare under lördagen hos Else på ROSKRAFT

Ha en fortsatt skön söndag&
NJUT i din trädgård!
hälsningar
AnnA

PS! SHOW OFF hos HÅKAN. DS.
.

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Där passar kajtare bra!

Lotta sa...

Ja du tänk om man ändå kunde njuta av trädgården ändå.
Jag gick ut för att försöka att binda upp lite här och där som har lagt sig efter allt regnande.Jag hann inte mer än ut så kom störtregnet över mig.
Det var bara att springa in igen i en farslig fart.
Jag hatar detta regn som håller på dagarna i ända
och nu som rosorna börjar blomma på riktigt på skarpen.
Jag vill vara ute och greja. Det finns inget bättre och detta har man väntat på hela lång vintern och våren som inte var någon vår.
Undrar hur detta skall sluta.
Vi var på Ale stenar förra året. Där är det helt fantastiskt.
Du hade ju tur som fick med segelflygare också.
Det måste ju vara toppen att slänga sig utför den branta väggen.
Var landade de? I hamnen eller i vattnet?
Ljuvliga bilder allihop.
Kramizzz på dig. Regnar det inte hos dig?