Translate

måndag 6 december 2010

Lussetider...


...med julmarknad på torget i Åhus i helgen...


...och kröning av årets Lionslucia.
Nu väntar ett digert turnerande i bygden.


Måndagen bjöd på sol och lite mildare väder...


...och vår egen lilla "lussekatt" tyckte det var skönt att vädra nosen.


Lite julklappar och en och annan present blev även ivägskickade både inom och utom Sverige.










TACK för alla rara kommentarer, om att jag sänder glädje - ett lite svartare/allvarligare budskap från mig finns HÄR.
Ha en fortsatt skön vecka!
hälsn
AnnA

5 kommentarer:

Christina sa...

Visst är det härliga tider nu inför julen!
Apropå kommentaren på min blogg: Tofsliljorna är inte vinterhärdiga tyvärr, de måste förvaras frostfritt,
Ha det gott!
Christina

Knatten sa...

Hej vännen i Skåne!!! Kikar in hos dej o säger hej. Det var så himla längesen jag var ute o kollade bland bloggarna men nu kände jag att det blev tid!!
Jag vill önska dej o alla i din familj en go tid fram till jul. /Knatten

NinaH sa...

Värmespridare! Både på bild & inläggets "författare"/"bildkompositör"!;-)
Tack också för fint tips om boktryckeriet/pappershandeln i Åhus!

AnnCharlotte sa...

Sötaste lussekatten......

Anjas Hill sa...

Glädje är det samma som att känna till motsatsen. Hur skulle vi annars veta skillnaden.
Nej. Det kan inte vara lätt att vara ung tjej i dag. Ändå tycker jag att det verkar vara rätt gott gry i många tjejer idag som inte låter sig styras av den kommersiella kvinnosynen. /Anja