Translate

måndag 11 januari 2010

Paketerna...

...till tävlingen på min rosenblogg HÄR är inslagna, och allteftersom adresserna landar i min mailbox blir de ivägskickade; några blev ivägskickade idag.

Men idag så kom det ett paket till mig...
...ett underbart&gulligt&romantiskt paket från smålands egen ljuva ros ANNIE och hennes butik ANNALUNDA TING
TACK för det söta änglahjärtat, som skickades med!
Klockan, jag beställde från Annie, hänger på sin plats, men vad var det i det bruna paketet med det rödvita snöret på, med hälsningar från Annie&Sarah?...
Jo, jag vann ju en underbart söt siluett-ängel i en tävling hos Annie precis innan jul! Och det var Sarah, som drog turlotten! Ett stort TACK till er båda!
Jag har väl inte riktigt bestämt änglades-tinationen än, men å andra sidan...

...har vi precis städat ut julen och alla tomtarna, och lille Hr Tomte Äldreman är tillbaka nu i sitt tomtearkiv, och granen är på återanvändning ute i rabatterna ovanpå de känsligare rosorna.

Jag avslutar med en tävling i vårt norska grannland, som jag inte vill missa, hos HILDE HEIMDAL. Tom den 15 januari har hon utlottning på en tjusig ask, som dessutom innehåller hemlisar, och detta för att fira att hon haft 15 000 besökare på sin blogg.Grattis Hilde!

Ha en skön vecka!
hälsn
AnnA

5 kommentarer:

LV sa...

So happy that you won such a nice gift. You always share very pretty sights and things from your lovely Sweden. Trust all is well with you and family.

Annie - Annalunda sa...

Hej goa Anna!

Så roligt att paketet kom fram och att klockan och änglarna nu fått ett nytt fint hem. kan inte tänka mig någon bättre vinnare. Du har alltidså fina bilder och skriver så gott! Ängeln får väl vara framme hela året? :)

Jättekramar från din namne i Småland!

Bea sa...

Oj, här var det spänning och mycket vackert i paketen!!
Nu skall jag snart iväg på mitt kvällspass.
Hoppas du får en fin dag! Kram / Bea

NinaH sa...

Grattis till Annalunda-vinsterna! Och så fina saker du köpt hos henne! Men det kan bara vara fint när det kommer från henne!;-) Nu har de dessutom kommit till ett gott hem!;-)
Ja- nu vill man ut med julen! Här står bara några tomtar kvar utomhus.... Men de får komma in i låda till helgen!

Hannele på Hisingen sa...

Mysig klocka.